Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Deja-vu




Κάπου τα έχω ξανακούσει, κάπου το έχω ξαναδεί.

Έχω ξανακούσει πως θυσιάζονται για την σωτηρία μου.
Έχω ξανακούσει για σκληρή διαπραγμάτευση. 

Έχω ξανακούσει πως δεν υπάρχει εναλλακτικός δρόμος.
Έχω ξανακούσει πως φταίνε οι κακοί δανειστές. 

Έχω ξανακούσει πως ακόμα και αν δεν υπήρχε το μνημόνιο θα έπρεπε να το εφεύρουμε εμείς.
Έχω ξανακούσει πως θα πρέπει να παταχθεί η φοροδιαφυγή της τυρόπιτας. 

Έχω ξανακούσει πως όλοι είμαστε φοροφυγάδες.
Έχω ξανακούσει πως φταίνε οι δραχμογλάνοι, οι υδραυλικοί, οι ταξιτζήδες, οι μπακάληδες.  

Έχω ξανακούσει πως είμαι τεμπέλης, διεφθαρμένος και δεν παράγω τίποτε.
Έχω ξανακούσει πως ότι γίνεται, γίνεται για το καλό μου. 

Μόνο κάποια πρόσωπα έχουν αλλάξει την τελευταία πενταετία.
Όλα τα άλλα είναι ίδια. 

Το κατεπείγον των ψηφοφοριών, ο εκβιασμός των βουλευτών, οι κοκορομαχίες στα τηλεπαράθυρα ή στην Βουλή, ο πατριωτισμός ΚΑΙ των 300. 

Ένας εφιάλτης που επαναλαμβάνεται και επαναλαμβάνεται.
Ένας εφιάλτης που δεν λέει να τελειώσει. 

P.S.
Η Γελοιογραφία είναι από το blog του κ. Πάνου Ζάχαρη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φίλοι...