Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Πότε θα γίνουν εκλογές

elections 2011 argentina graffiti buenos aires street art

Πότε θα γίνουν εκλογές;
Να ξαναδώ τις πλατείες γεμάτες με αλαλάζων πλήθος, πλαστικά σημαιάκια και υποσχέσεις;

Να χωριστούμε ξανά σε καλούς και κακούς, προοδευτικούς συντηρητικούς, ικανούς και ανίκανους!

Να νοιώσω ξανά ότι έχω την εξουσία στα χέρια μου, ότι είμαι ξανά ο κυρίαρχος λαός που ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις.

Να ξαναδώ τον-τους υποψήφιους Πρωθυπουργούς να με κοιτάζουν στα μάτια και να μου μιλάν από βάθους καρδιάς.

Να νοιώσω ότι τώρα, αυτήν την φορά θα λυθούν όλα μου τα προβλήματα.

Να είμαι δυνατός, ανεξάρτητος, κυρίαρχος του εαυτού μου, βασιλιάς στην χώρα μου.

Να ξαναδώ ντε, τον τοπικό βουλευτή στο κατώφλι του σπιτιού μου, για να μου θυμίσει πόσο ισχυρός είμαι, πόσο σεβαστή είναι η γνώμη μου και πόσο θα αγωνιστεί για να πετύχει μια καλύτερη ζωή για μένα και την οικογένειά μου.

Να μου θυμίσουν και πάλι πως η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες, πως η χώρα μου είναι ισχυρός παράγοντας σταθερότητας στα Βαλκάνια αλλά και στην γύρω περιοχή.

Να διαβάσω και πάλι στα παραπολιτικά, ότι οι πολιτικοί αρχηγοί «διασταύρωσαν τα ξίφη τους» στην προσπάθειά τους να αποδείξουν ότι η λύση στα προβλήματά μου είναι θέμα ημερών. Ίσως και των 100 πρώτων.

Να περάσω ξανά νύχτες αγωνίας περιμένοντας να αποφασίσουν τα κομματικά επιτελεία αν θα γίνει  Debate, πότε θα γίνει, με ποιους θα γίνει, θα μονολογεί ο καθένας ξεχωριστά ή όλοι μαζί!

 Θα υπάρχουν δημοσιογράφοι μαζί με τους αρχηγούς; Ποιοι θα είναι; Θα έχουν το δικαίωμα να κάνουν ερωτήσεις;   Θα γίνεται διάλογος, επίλογος μονόλογος, ωδή, σονάτα;

Αλήθεια πότε θα ξαναγίνουν εκλογές;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φίλοι...