Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Villa Amalias



Δεν μπορεί η Δημοκρατία μας να αντέξει 200-500 αναρχικούς;

Αυτή η απλή ερώτηση από το στόμα ενός βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ  με ανάγκασε να κοιτάξω προς τον χώρο που ονομάζεται «Villa Amalias»

Στην αρχή δεν είδα την παγίδα, όμως ήταν εκεί.

Ήταν εκεί κάτι όμορφο, η ιδέα του δικαιώματος της γνώμης,  για να το υπερασπιστώ.

Όμως ήταν παγίδα, και μάλιστα από δυο κυνηγούς. Από την κυβέρνηση αλλά και από τον ΣΥΡΙΖΑ.
Μου ζητούν να πάρω θέση για το δικαίωμα κάποιου τρίτου.

Μου βάζουν δίλλημα, να ξεχωρίσω ποιος έχει δίκιο.

Δεν μπορεί η Δημοκρατία μας να αντέξει 200-500 αναρχικούς;

Μα κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ,  ΔΕΝ έχουμε Δημοκρατία! Είμαστε υπό κατοχήν ή το ξεχάσατε;
Είμαστε υπό κατοχήν.

Αυτό θέλουν να ξεχάσω.

Καλύτερος Πρωθυπουργός σύμφωνα με τον ΣΚΑΊ ο Σαμαράς και λίγα χρόνια πριν ήταν ο Παπαδήμος και πριν τον Πικραμένο ήταν ο Παπανδρέου.

Τι ακριβώς μετράνε; Τι θέλουν να μου πουν τα παράθυρα της τηλεόρασης;

Τι ακριβώς θέλει να μου πει, το κέρατο που έβαλα στην ταράτσα του σπιτιού μου για να μου λέει τι να κάνω και πώς να σκέπτομαι;

Ότι οι Αναρχικοί είναι εχθροί της κοινωνίας, ο Σαμαράς είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει η Ελληνική πολιτική σκηνή και εγώ σαν πολίτης όπου να ναι θα σκάσω από την πολλή Δημοκρατία; Αυτό θέλουν να μου πούν;

Αυτό θέλουν τα πιστέψω;

Κανένας δεν μιλά για τους καθ’ υπαγόρευση νόμους!

Κανένας δεν μιλά για τους επιτρόπους στα υπουργεία.

Κανένας δεν μιλά για το ξεπούλημα της αξιοπρέπειας του Έθνους.

Κανένας δεν μιλά για τα εκατομμύρια των ανέργων.  

Κανένας δεν μιλά για την γεύση του αίματος των γερόντων και των αδυνάτων, γιατί αυτών το αίμα πίνουν ώστε να κρατηθούν στην εξουσία.    

Τελικά τι συμβαίνει;

Έχουμε Δημοκρατία κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ;
Έγινε αποκατάσταση της έννομης τάξης κύριοι της κυβέρνησης;

Ή η Ελλάδα στην τροπαιοθήκη  των κεφαλοκυνηγών του πλανήτη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φίλοι...